NEW YEARS RESOLUTIONS

pátek 6. ledna 2017



Neznám nikoho kdo by si alespoň jednou za život nedal nějaké novoroční předsevzetí. S  nastupujícím Novým rokem jsme schopni uvěřit tomu, že přestaneme kouřit, jíst nezdravě, začít cvičit a budeme tak automaticky krásnější, štíhlejší a úspěšnější... Ani já nejsem vyjímkou, letos však narozdíl od let minulých stojím pevně nohama na zemi a nemám žádná přehnaná očekávání. Koneckonců, podívejte se sami.
 1. Hydratace
Dodržovat pravidelný pitný režim je pro mne v zimních měsících jednou z nejtěžších věcí, protože v období chladu a mrazu se mi stává mnohem častěji, že si zapomenu koupit balenou vodu, nebo se mi ztratí z dosahu očí a až večer zjisťuji (když se cítím úplně grogy, nebo mám hlavu jako střep), že jsem vypila za den těží dvě sklenice vody. Dávám si tedy proto "závazek" vypít 6 sklenic neperlivé vody denně plus ráno nalačno jedno ovocné či zeleninové smoothie. 

2. Péče o vlasy
Upřímně se Vám teď přiznávám, že vlasům věnuji jen zlomek času a pozornosti a s péčí o ně to to nějak nepřeháním- vlasy nebarvím (max. 1-2x do roka u kadeřníka přeliv) a jediné dva přípravky, které jsem loni pravidelně na vlasy používala byl šampón + kondicionér. Masky a séra na vlasy pak už zcela příležitostně. Dalším mým "hříchech" je pravidelné používání fénu a žehličky několikrát do týdne. Suma sumárum, když to sečteme, dá se říct, že pořád vděčím a  „těžím“ ze zásoby dobrých genů - mé vlasy jsou zdravé, pevné a celkem rychle rostou. A aby tomu tak bylo ještě hoooodně dlouho, rozhodla jsem se začít používat opravdu pravidelně regenerační  masky a vyživující kúry na vlasy. Mimochodem, pokud chcete koupit opravdu kvalitní masku, obraťte se na Vašeho kadeřníka, produkty běžně dostupné v drogériích jsou ve srovnání s těmi "profi" opravdu málo účinné. Plus ještě na mou beauty poličku v koupelně nově přibyl i ochranný sprej před žehlením/foukáním vlasů.

3. Less is more 
Narozdíl od let předcházejících se od ledna rozhodně nepouštím do „zaručených“ diet a hladovek, protože stejně k ničemu nevedou. Od předloňského roku se ale snažím vyhýbat lepku, protože mi nedělá dobře a nově teď i cukru, který jsem nahradila agávovým sirupem/ medem. PS: Znamení, že to myslím opravdu vážně je, že již třetí týden nesladím. Hurááá. 

4. Mani, Pedi
Možná že to taky znáte, manikúru si ve snaze ušetřit svůj drahocenný čas (i peníze) „patláte“ sama doma a na pedikúru se s hrůzou objednáváte až tehdy, kdy příjde doba na letní sandálky. Abych se v létě vyhnula dvouhodinového sezení u pedikérky, rozhodla jsem se, že letos už si opravdu vyčlením co 6-8 týdnů čas nejen na kadeřníka, ale také na pedikúru. Co se týče manikúry, tak momentálně přemýšlím o tom, že se vrátím ke gel-laku, abych nemusela nehty dvakrát do týdne lakovat.

5. Pravidelný přísun endorfinů
Po měsíčním nicnedělání je na čase oprášit cvičební úbor, neboť plavková sezóna se pomalu (ale jistě) blíží. Úplně nejvíce ze všeho se těším, že se zase vrátím k mé milované hot-yóze. Ač se Vám to nemusí zdát, za 60 min. lekci, na první pohled nenáročné jógy, propotíte doslova i kalhotky! Navíc se Vám díky ní krásně zpevní a vytvarují křivky, lépe hubnete (za předpokladu, že si po lekci nedáte vepřo-knedlo a pak dvě pivka) a detoxikujete nejen tělo, ale i mysl...No, není to zázrak? 
Na období jara už moc těším, že budu moci jít zaběhat. Běhávám z pravidla od března do října a rok od roku mne to baví víc a víc..Třeba zvládnu časem i nějaký půl-maraton... cvičení zdar, nazdar! 

6. Péče o krk, dekolt
Jednu z nejlepších rad, kterou jsem dostala od své kosmetičky je, abych se nikdy nezapomínala na každodenní péči nejen obličeje, ale i krku a dekoltu- mnoho z nás má totiž tendenci používat krém /sérum výhradně jen na obličej. Je totiž známo, že právě krk a ruce nemilosrdně prozrazují náš věk a ať už plastická chirurgie pokročila sebevíc, žádný chirurg si (zatím) neporadí s vrásčitým krkem. Myslete na to i Vy, když si budete aplikovat Váš denní (noční) krém, sérum. 

7. Offline režim 
Nejdůležitejší bod na kterém chci letos pracovat je dodržování ( v čase od 21:00 do 06:00) offline režimu. Tedy žádný Facebook, Messenger, Instagram, Blogger ani emaily po deváté hodině. Ptáte se proč? Modré světlo v monitorech (pc, tabletu nebo pc) totiž dokonale obelstí náš mozek my pak máte problémy s usínáním, protože díky tomu nám mozek nutí představu, že je stále den. S Novým rokem jsem si tedy pořídila klasický budík a telefon, tablet a další elektroniku nechávám v obýváku. Upřímně, je to stále ještě nezvyk "nebloudit" před spaním po Instagramu, a tak abych si prohlížela alespoň sem tam nějaké obrázky, začala jsem zase číst - momentálně mám rozečtenou biografii Moje Cesta od slavné návrhářky Donny Karan a Face Paint od Lisy Eldridge (jedna z nejznámějších a nejuznávanějších vizážistek). Posledním letošním předsevzetím, které bych ráda dodržovala je usínat každý den před půlnocí. Tak mi držte palce. :) 



A jaká novoroční předsevzetí jste si letos „naordinovali“ Vy? :)

Žádné komentáře

Okomentovat