BEAUTY OBLÍBENCI LEDEN

pátek 10. února 2017



Hezký den Vám všem, také máte pocit, že nám leden nějak podezřele rychle utekl? Nejste sami, já to mám úplně stejně, a protože je tedy leden definitivně za námi, nastal čas na jeho shrnutí v podobě TOP 5 produktů. Tak se pojďme podívat na to, co mne zaujalo:-)




2v1 Shine & Gel Top coat, Trend It Up (prodává dm)
V úvodu bych Vám chtěla říct, že mne značka Trend It Up velmi (mile) překvapila obstojnou kvalitou svých výrobků. Vyzkoušela jsem zatím pár produktů - make up, gel na obočí,  pudr, laky na nehty a v neposlední řadě také tento Shine and Gel Top coat, tedy nadlak s gelovým efektem a ten mne zaujal natolik, že si zaslouží čestné místo v této Top 5. Aplikuje se jako poslední vrstva při lakování a měl by nehtům dodat gelový lesk a prodloužit životnost laku. Nikde na obalu jsem se ale nedočetla, jak dlouhá by měla být výdrž laku po nanesení top-coatu, takže nezbývalo než to vyzkoušet na vlastní nehty :-) A výsledek? S podlakem (base-coat) a dvěmi vrstvami laku (u lakování si nechávám dostatečně dlouhé pauzy, aby každá vrstva stačila proschnout - cca 5 až 10 min) mi lak vydržel 4 dny bez narušení, poté začal na nehtech popraskávat a odlupovat se. Vzhledem k faktu, že mi  ale zhruba stejnou dobu vydrží i gel-laky od Sally Hansen (které jsou asi tak 3x dražší než Trend It Up), si dovolím říct, že Trend It Up Top-Coat patří k jednomu z těch nejpovedenějších top-coatů, které si můžete v drogériíci pořídit . Navíc za super cenu (okolo 70 Kč). Odlakovat jde klasickým odlakovačem (bez acetonu), jen se připravte, že to jde trochu obtížněji.

Odličovací mléko Cleansing Milk Optimal Tolerance, Mixa
Minulý měsíc jsem byla nucena (vzhledem k mrazivým teplotám) udělat zásadní změnu v odličování a vyměnit čistící gel za šetrnější variantu = odličovací mléko, protože venkovní mrazy vysušovaly moji plet dost samy o sobě a nebylo (není) třeba si pleť ještě dále vysušovat při odlíčení gelem. Jako náhradu jsem zvolila Odličovací mléko Optimal Tolerance od Mixy, na které jsem ze všech stran slyšela samou chválu. Přiznám se Vám, že jsem měla při koupi z této značky celkem obavy, jak asi zareaguje moje citlivá pleť? Nicméně všechny obavy a nejistota se ihned po prvním použití zcela rozplynuly a já hlásím absolutní spokojenost a novou závislost! Složení mléka je velmi jemné a šetrné k pleti a nedráždí dokonce ani oči (a oční okolí). Cena byla okolo 130 Kč.

Tvářenka, Rouge Bunny Rouge (prodává Douglas)
Hodně dlouho jsem hledala tu pravou tvářenku a všechny moje pokusy o to nalézt ideální odstín končily obvykle fiaskem, růžová byla moc růžová, hnědé měly nádech dooranžova, nebo vypadaly stejně jako bronzer. Má očekávání naplnila až návštěva Douglasu spolu s objevením značky Rouge Bunny Rouge. Na doporučení beauty konzultantky jsem si vybrala tvářenku v odstínu 038 Habanera, která má naprosto úžasnou texturu (vůbec nepráší) a pigmentaci, přitom ale na tvářích vypadá (v jedné vrstvě) velmi jemně a přirozeně - což je na denní líčení naprosto žádoucí, líce ála Marfuška už nikdo nechce.  Co je mi dále na této značce sympatické je jednak její filosofie, ale především složení výrobků - skoro všechny produkty obsahují výtažky z přírodních látek a jsou bez parabenů. Dalším benefitem této tvářenky je bezesporu i praktické zrcátko, které je součást balení.Ano, je zcela pochopitelné, že se pak všechny tyto vlastnosti  projeví i v konečné ceně, nicméně za mimořádnou kvalitu je třeba si zaplatit. Tvářenka je navíc podle mého názoru dobrou investicí, která se Vám 100% vrátí (protože Vám vydrží hoodně dlouhou dobu, narozdíl od řasenek s jepičím životem). Big like této značce a vřelé díky slečnám v Douglasu za doporučení! Cena tohoto produktu byla 699 Kč.

Lak na vlasy Volume Lift, Syoss
Nekamarádím s laky, které vlasy slepují, nebo vytvářejí efekt helmy a po dlouhou dobu  jsem nedala dopustit na laky Elnett- L´oréal, (mimochodem, věděli jste, že Elnett používá i Victoria Beckham?), o Vánocích jsem ale pod stromečkem objevila Syoss balíček, jehož součástí byl mimo jiné i tento lak na vlasy Volume Lift. Byla jsem hodně zvědavá na jeho "výkon", protože si mně za ta léta Elnett pěkně rozmazlil. Když jsem ho po Vánocích použila poprvé, moje vlasy zatleskaly a já jsem nestačila zírat, protože umí účes skvěle fixovat a udělat super (super) objem (aniž by vlasy zatěžoval). Samozřejmostí už pak je, že vlasy neslepuje a jde snadno rozčesávat. Zázrak prostě! Jeden další kousek už mám v zásobě a modlím se, aby ho nepřestaly nikdy vyrábět. Jeho cena se pohybuje okolo 110 Kč. Díky za objev, Ježíšku!

Výživný krém na ruce Atoderm, Bioderma
Sehnat kvalitní krém na ruce pro mne bývá poslední dobou dost problém, málokterý mi tzv. „sedí“. Po většině krémů z drogérií se obvykle do druhého dne osypu, a proto už po pár takových zkušenostech raději chodím výhradně do lékáren. A při jedné z minulých návštěv jsem objevila tento úžasný krém na ruce od značky Bioderma, který úplně do puntíku splňuje veškerá má očekávání v každodenní péči o ruce - vyživuje, rychle se vstřebává + má i hypoalergenní parfemaci (ta parfemace je velmi jemná, ostatně jako u všech výrobků této značky). Výrobce dále na obalu uvádí, že by tento krém měl navíc zpevňovat a posilovat nehty, to jsem upřímně zatím nezaznamenala, nicméně mi to nevadí, neboť svůj primární účel plní skvěle. Oceňuji rovněž velmi praktické balení do kabelky.  Cena tohoto produktu byla cca 120 Kč.


Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, jaké produkty jste v lednu používaly Vy! Krásný víkend! XXX

3 komentáře

  1. Pro ten gell lak si musím ihned zaběhnout do DMka. Jestli je opravdu tak skvělý jak popisuješ. Tak to je nutnost prostě. Já jsem si za leden oblíbila vůni od Lacoste. Mám ji sice už dýl, ale až teď mně její vůně očarovala a mým oblíbencem se stala klasická micelárka od Mixy. Mám citlivou pleť, takže díky za Mixu. Je to fakt zázrak!
    Jinak máš velmi úžasný blog. Příjemně se mi čte.
    S láskou JORIES.

    https://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Volume Lift má aj krásnu vôňu, ja laky Syoss milujem, sú fakt iné ako bežné laky, žiadne mastné vlasy ani zlepovací efekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas ...Syoss je fakt super.

      Vymazat