ROZJASŇOVAČ Cream highlighter od Alverde - hot nebo not?

středa 1. března 2017

Hezký podvečer, na úvod bych Vám chtěla říci, že jsem se rozhodla na blog přidávat více recenzí. Každý týden Vám napíšu o jednom produktu, který mne nějakým způsobem zaujal nebo právě naopak a budu doufat, že snad alespoň některým z Vás ušetřím čas hledáním nebo naopak peníze:) A dneska začneme s recenzí rozjasňovače Cream Glow od značky Alverde. 


Plusové body mu dávám hlavně za to, že neobsahuje žádné třpytky, tudíž by mohl být vhodný i na denní líčení, bez toho abyste vypadala jako vánoční stromeček. Pigmentace na první pohled super, textura je krémová, avšak trochu řídká. Odér rozjasňovače je zcela typický pro Alverde, jde tedy o velmi specifickou vůni, která si myslím, že ne každému „sedne", ale dejme tomu. 

Výsledný finiš bych už ale přirovnala ke rčení, že zdání klame - na zápěstí při zkoušení vypadal opravdu dobře, nicméně po nanesení mi na obličeji udělal po pár minutách dojem šupinaté, vysušené pleti. Lepšího výsledku jsem dosáhla, když jsem ho smíchala v poměru 1:1 s make-upem, kdy lesk byl jemný a nevtíravý. Makeup navíc minimalizoval odér produktu. (Pokud nemáte po ruce makeup, namíchat si ho můžete prakticky i s tekutým korektorem).Dalším problémem je, že pro opravdu přirozený efekt ho musíte důkladně zapracovat pomocí beauty blenderu či kvalitního štětce - což řekněme si narovinu,  zabere nějakou minutku navíc ...

Design obalu je asi to nejlepší na celém výrobku, má pěkné elegantní balení, které nepůsobí ani trochu jako „bio“. 
Mám li být zcela upřímná, rozhodně bych další nákup tohoto produktu neopakovala. Ačkoliv je pigmentace rozjasňovače hodně dobrá, nelíbí se mi jednak výsledný finiš, ale také odér. Kdybych tento výrobek měla ohodnotit známkami jako ve škole, tak mu dávám horší 3, jelikož jsem toho názoru, že řada výrobků jiných značek s podobnou cenovou kategorií nabízí lepší/ praktičtejší alternativy.

Složení výrobku: Aqua, Glycerin, Alcohol, Mica, Aloe Barbadensis Leaf Juice, CI 77891, Parfum, Dehydroxanthan Gum, Xylitylgucoside, Anhydroxylitol, CI 77491, Xylitol, Linalool, Limonene, Citronellol, Geraniol, Citral.

A jaké rozjasňovače používáte Vy? :) Máte někdo lepší zkušenosti s tímto Glow krémem? Budu moc ráda za Vaše komentáře. Krásný zbytek dne, XXX




5 komentářů

  1. Značku Alverde celkově moc nemusím. A tak jsem od tohohle highlighteru neočekávala nic zázračnéhé a koukám, že jsem se nemylíla! :D Jsem ráda, že budeš vydávat více recenze. Moc se mi tvoje články líbí!!! ♥♥♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář a slibuji alespoň jednu recenzi do týdne :-) XXX

      Vymazat
    2. Moc se těším!!! ♥♥♥

      Vymazat
  2. Ja som rozjasnovacom nejak zatial neprisla celkovo nachut, tak ale ak by som prisla, aspon viem, ktory si nekupovat :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se dají najít lepší, kdybys náhodou změnila názor, tenhle by tě myslím odradil ještě víc... :)

      Vymazat