RECENZE : Better than sex mascara

neděle 16. dubna 2017

Krásnou neděli Vám přeji, když jsem vám před týdnem psala o řasenkách, možná jste nabyli dojmu, že jsem asi moc vybíravá a náročná (ano, na tom něco bude), anebo zkrátka příliš rozmazlená high-end produkty (?). Pravdou nicméně je, že u základních pilířů mé kosmetické taštičky (mezi které u mne makeup nebo řasenka prostě patří), dám vždy raději přednost kvalitě před kvantitou. Raději jeden make-up „na míru“ než dvacet, které stojí ve výsledku za nic. A to samé platí i u řasenek. A tak je problém s výběrem v běžné drogérii na světě, kromě zelené „okurkové Rimmelky“ (více o ní zde) a mé milované klasice Million Volume Lashes od L´oréal (kterou už mj. používám od střední školy), si v drogériích dá se říct nevyberu a může za to od minulého roku i jeden celosvětový fenomén mezi řasenkami - řasenka značky Too Faced, kterou vy, co se o kosmetiku trochu zajímáte, jistě znáte, a proto mi budou stačit ve zkratce pouze tři písmena BTS. Better tan sex mascara. Řasenka, která si troufne na takový název mne hodně lákala a jsem si ji před rokem (spíše ze zvědavosti) rozhodla v mini-verzi pořídit, aniž bych tušila, jak moc se do ní zamiluji.


Čím si mne právě tato řasenka získala? První plusové body nasbírala za krásný designový obal (ano, tahle kráska je prostě Instagram-friendly za každých okolností...) a dalších pár ihned poté, co jsem (s úlevou) zjistila, že i miniatura je plně funkční a tedy naprosto použitelná - toho jsem se zcela upřímně obávala nejvíce (mít ve „sbírce“ nepoužitelnou miniaturu za skoro 400 Kč, nic moc, že? :)

Ale samozřejmě nejvíce mne přesvědčila svým skvělým výkonem. Už na první pohled mi byl sympatický její kartáček, který je na rozdíl od všech těch super-hyper silikonových, úplně klasický se štětinkami (hurá). Na první pohled se nezdá, že má kartáček nějaký tvar, avšak při detailnějším zkoumání (zaměření) můžete vidět jeho skvělé křivky, aby ne, vždyť právě ženskými křivkami se jeho tvůrci při zrodu této řasenky inspirovali.A hned po prvním použití jsem jásala, že díky bohu, kartáček nejen že už na první pohled dobře vypadá, ale i dobře se s ním pracuje. Už v první vrstvě řasy hezky vytvaruje a dodá jim naprosto úžasný objem i slušně prodlužuje. Navíc pokud použijete klešičky na řasy, výsledný efekt bude ještě o kapku lepší. Mne však na denní nošení vyhovuje i bez nich, a tak si ráno libuji, jak mi tato miniatura v konečném výsledku ušetří čas (a námahu) s natáčením řas.
A jak je to s její výdrží? Celodenní výdrž je zaručena – během dne se nedrolí, neobtiskuje, v případě, že je nová. Bohužel ta jediná věc, která mne u ní trápí (a to je i zároveň důvod, proč si kupuji pouze miniatury) je, že poměrně hodně rychle vysychá (miniatura mi obvykle vydrží okolo 4-5 týdnů, poté začíná jak jsem napsala, vysychat a během dne opadávat. To je však jediné mínus, které jsem na ní našla za rok používání. A co Vy? Máte zkušenosti s touto řasenkou, případně chtěly byste ji vyzkoušet? Budu moc ráda za vaše komentáře! Hezkou neděli ! H. 


2 komentáře

  1. A já zase z drogerie mám své oblíbenkyně a přijde mi, že high end řasenky na mě nefungují o nic jinak. Každá jsme prostě jiná :D ale instagramová kráska to je zcela určitě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Aničko, 100 lidí, 100 chutí :)

      Vymazat