TEST VÝDRŽE SUPER STAY 7 DAYS, MAYBELLINE

sobota 6. května 2017

Krásný den vám všem přeji, po minulé sáhodlouhé recenzi, která byla věnována spotřebovaným produktům za minulé měsíce, vám dnes přináším mini-recenzi laků na nehty Forever Strong Super Stay 7 Days od Maybelline, kde výrobce slibuje nejen sedmidenní výdrž, ale také vysoký lesk a zpevnění. Nemuset si lakovat (opravovat nehty) po dobu 7 dní zní skvěle, tak jsem se rozhodla laky vyzkoušet na vlastní nehty J Jaké byly výsledky?  

 A na zkoušku jsem si vybrala hned 2 laky – čirý transparentní lak (odst. 25 - Crystal Clear), který jsem použila na závěr jako top-coat a korálově červený (odst. 490 - hot salsa). Před aplikací laku jsem nehty odlakovala a ošetřila - tzn. zatlačila nehtovou kůžičku dřevěnou tyčinkou, zapilovala a použila podklad. bázi Miracle Cure od Sally Hansen.


Poté už přišlo na řadu samotné lakování, které mi šlo doslova a do písmene jako po másle, díky skvělému zaoblenému štětečku. Co se týče dalších vlastností – lak má velmi dobrou pigmentaci (první vrstva není tolik výrazná, ale klidně v případě, že pospícháte, postačí), konzistence naprosto ideální- tak akorát (není vodnatý ani příliš hustý), během aplikace neflekatí, hodně rychle zasychá a navíc by měl díky obsaženému calciu nehty i zpevňovat. Já jsem aplikovala vrstvy 2 a na závěr jsem na nehty nanesla čirý top-coat a nechala vše důkladně proschnout.   



A blížíme se pomalu ale jistě k části, která vás myslím bude zajímat nejvíce, a tedy výsledky, nebo spíše v tomto případě výdž … Opravdu mi na nehtech držel po dobu 7 dní? Narovinu říkám, že po celých sedm dní mi nevydržel, nicméně 4 dny zůstal na nehtech bez odlupování, oprýskání, pátý den však začal mít tyto „tendence“, takže jsem ho odlakovala. I když tedy v podstatě nesplnil to, co sliboval, je podle mne i 4-5 denní výdrž (vzhledem k jeho ceně) velmi slušná a myslím, že tedy rozhodně stojí za pozornost. Já oceňuji i tuto výdrž a určitě si dalších pár odstínů domů pořídím. Laky si můžete pořídit v síti drogérií TETA, anebo nakupovat online třeba ZDE.

Závěrem bych chtěla říci, že se jedná čistě o můj zcela subjektivní pocit (pohled a není tím pádem vyloučeno, že vám vydrží – nevydrží déle, nebo právě naopak … :) 

Zaujal Vás nějaký produkt? Máte s ním stejně dobré či špatné zkušenosti? Dejte mi vědět v komentářích :) Krásný zbytek dne a brzy se tu na vás těším zase na viděnou :)

Žádné komentáře

Okomentovat