Novinky & nákupy: červen

neděle 18. června 2017

Krásnou neděli vám přeji, ráda vás tu zase vidím po mé delší a hlavně neplánované odmlce - pevně však věřím, že mi však tuto prodlevu, která byla zapříčiněná pracovními povinnostmi a chřipkou, prominete :-) 
Řeknu vám hned na úvod, že toho mám tolik na srdci, že vůbec nevím kde a čím začít :-) První novinkou, kterou jste již pravděpodobně zaregistrovali je nový vzhled a design blogu (doufám, že se vám bude líbit tak jako mně) a druhou novinkou je nová rubrika - novinky & nákupy, kterou bych chtěla věnovat vybraným produktům, které jsem si za měsíc pořídila či dostala a myslím, že by mohly zaujmout i vás :) A právě dneska bych jí věnovala i tento článek ...co říkáte? :)



A začneme rovnou s balíčkem ze Sephory (ten jsem mj. nedostala, ale vyhrála a je tak zároveň důkazem, že mám více štěstí ve hře než v lásce, haha :-), který je plný korejské kosmetiky. Obsahuje tyto produkty: lehký hydratační krém Ceramidin a čistící minerální vodu Dermaclear Micro- Water - oba výrobky jsou od značky Dr. Jart +, dále pak pleťovou masku Coconut Mask značky Skinfood a dvě lahvičky zn. Too Cool For School s pěnovými produkty - Egg Mousse Soap je pěnový odličovač s mléčnými proteiny  a Egg Mousse Pack - hydratační pleťová maska s výtažky ze žloutku.
Pozn. O všech těchto produktech ode mne v nejbližší době uslyšíte, protože mne zaujaly tak moc, že jim dám prostor v samostatném článku, stay tuned :) 



Červen je měsícem slev a já jsem tak trochu útokem vzala internetový obchod El-Nino, kde výprodej začal už minulý týden. Pořídila jsem si tam na ruce krém na ruce EOS s okurkovou vůní (už teď vám mohu říct, že je stejně jako balzám pro mě velkým zklamáním) a dále pak moji nejoblíbenější řasenku z drogérie Lash Sensational od Maybelline (o které jsem vám už psala zde, pamatujete?) a ještě jednu klasiku Wake Me Up od Rimmel (taky jsem vám o ní psala zde) a korektor Double Wear od Estée Lauder (v odstínu Light-Medium), který umí zakrýt opravdu vše, co si přejete. 




Neodolala jsem ani výprodeji přípravků zn. Toni and Guy a pořídila si (raději i do zásoby) suchý šampón Glamour - Dry Shampoo a pěnu pro objem Volume Plumping Mousse. V drogérii jsem si k nim ještě dokupovala sprej na plážové vlny Sea Salt Texturising Spray. 



U vlasů ještě chviličku zůstanu, protože jsem si v květnu kupovala Revlon kokosovou péči Coconut Hair Treatment ve spreji, která je úplně skvělá na suché konečky a navíc má super-praktické balení do kabelky (ocení jistě všechny cestovatelky - mrkněte se na ní třeba na Notino.


Byly doby, kdy jsem vůbec nechápala, co všichni na beauty blenderu mají, od té doby, co jsem ho však prvně vyzkoušela už na něj nedám také dopustit. Za víc než rok, co ho používám jsem vyzkoušela kromě jeho originálu i jeho více či méně podařené kopie a moje testování asi jen tak neskončí, protože jsem si teď v Rossmann drogérii pořídila jeden BB od zn. For Your Beauty, musím říct, že je celkem dost podobný originálu, takže jsem moc zvědavá, jak si povede a jestli nepovede po první aplikaci rovnou do koše :) 




Tak a teď nás čeká další porce dekorativky, jste ready? :) Začnu třeba s nákupy od Catrice - dala jsem na doporučení Katty (YouTube kanál Beauty by Katty) a koupila jsem si oční linky Calligraph (které mají fakt přesný hrot, že s ním oční linky zvládnou i méně zručnější typy - jako třeba já :), dále se mi v limitované edici Marina Hoermanseder moc líbily rozjasňující perly Highlighting Pearls (jsou skvělé na strobing, pokud např. nemáte rády krémové přípravky) a do třetice všeho dobrého jsem o kousek dál ve stojanu s výprodejem ještě našla červenou rtěnku - odstín 430 Hot ´n Spicy  (červená se hodí vždycky, že?:)  a teď na léto lesk na rty  od Rimmel Oh My Gloss - odstín 600 Just Peachy. 



Hodně dlouho jsem přemýšlela, zda-li balzámy na rty EOS budou dobrou investicí, až jsem se pro jeden rozhodla a abych byla upřímná, poměr cena vs. výkon je pro mne naprosto nedostatečná, takže jsem po pár použitích balzám věnovala mamce, která je ale zase naopak nadšená (znáte to, sto lidí ...)


Co by to byly za nákupy, kdybych z drogérie / parfumerie neodešla alespoň s jedním lakem na nehty :) Hledáte-li gel-laky bez zapékání za rozumnou cenu, doporučuji vám vyzkoušet laky UV gel Trend-It-Up , které mi s nadlakem  a podlakem (stejné značky) vydrží na rukou cca 4 - 5 dní a na nohou cca 3 týdny.  


Tradáá, blížíme se pomalu ke konci! Poslední dva skin care produkty, které jsem si pořídila byly - textilní maska Pure Source Cell Sheet Mask zn. Misha a polštářky pod oči White Tea Miracle Eye Mask od TEAOLOGY. Konečně  tři poslední body- heroes a léto a plavková sezóna může začít! Všechny tři produkty jsou shodou okolností od Dermacolu - Voděodolný zkrášlující tělový make - up krášlí moje nohy během okamžiku (když potřebuji být rychle opálená, používám namísto samoopalováku), vypínací krém na dekolt a poprsí Push Up Bust Firming Cream sice velikost prsou zvětšit neumí, ale parádně vyhlazuje a zjemňuje oblast krku a dekoltu a tvarující gel Lift Gel Buttock & Hips, je jedním z mála zeštíhlujících přípravků, které znám a vím, že fungují (samozřejmě, je třeba tyto přípravky "podpořit" ideálně sportem ...).

Červnové nákupy jsou u konce a já vám všem, kteří jste se "pročetli" až sem, moc děkuji :) Budu ráda, když mi dáte vědět jak se vám novinky líbily / nelíbily, na které produkty byste si třeba rády přečetly recenzi a také co jste si Vy pořídily nebo plánujete pořídit tento měsíc :) Mějte se moc hezky a brzy tady opět na viděnou, 


2 komentáře

  1. Ten sprej na plážové vlny je perfektný. Doma ho používame všetky a nevieme si ho vynachváliť. Dodáva perfektný objem, ja ho nanášam pred fénovaním a aj keď si ho nanesiem priamo ku korienkom, tak moje vlasy nezaťaží.

    OdpovědětVymazat
  2. Super díky za recenze :)

    OdpovědětVymazat