BEAUTY OBLÍBENCI LISTOPAD

úterý 20. prosince 2016

Protože doporučení bývají tím nejlepším a mnohdy rozhodujícím faktorem pro koupi, rozhodla jsem se, že Vám pravidelně doporučím 5 top produktů, které jsem si v uplynulém měsíci pořídila, odzkoušela a rozhodně stojí za Vaší pozornost. A začala bych rovnou tím, co mne zaujalo letos v listopadu:-)

 Vůně Valentina Acqua Floreale,Valentino
Dlouho u mne nemohla žádná z vůní překonat novou chanelovskou lásku NO.5 L´Eau, když jsem však ale dostala Valentinu, nová láska byla na světě. (promiň, Pětko) Valentina je velmi čistá a jemná vůně, kterou můžete nosit jak přes den, tak na večer. PS:  Nemohu si pomoct, ale pokaždé když si k flakónku přivoním, vybaví se mi ikonické červené šaty Mistra Valentina.

Lak na nehty Perfect Stay, odstín 307 - Red my mood, Astor
Temné vínové odstíny jsou pro nastávající zimní měsíce jako stvořené a asi i proto se stávají must-have záležitostí každé sezóny. Na rtech a na nehtech vypadají prostě božsky! Pokud si na temnou vínovou pusu netroufáte, nebo Vám nesluší, pořiďte si alespoň lak na nehty - úplně nejlepší vínová barva z "drogerky" je podle mneRed My Mood od Astoru. Lak dobře kryje, takže stačí i 1 vrstva - pokud lakujete ve spěchu a navíc se krásně leskne. Slibovaných deset dní vydrží asi málokomu, ale dle mých zkušeností cca 4-5 dní (s podkladovou bází a top coatem) spolehlivě ano.

Odlič. olej Super huile démaquillante, Sephora
Na rovinu, bez olejů už si každodenní odličování moc nedokážu představit, jelikož jsou velmi šetrné k pleťi a rozpouští líčidla mnohem lépe než gely či pleťová mléka. Za super cenu (290 Kč) jsem objevila v Sephoře tento Odličovací olej s výtažky z bavlníku - jednak moc příjemně voní, pleť nedráždí (můžete ho používat s úplným klidem i na oční partie) a navíc se textura oleje při styku s vodou přeměňuje na mléčnou emulzi. Pokud tedy s oleji na obličej začínáte, nebo zkrátka za ně nechcete utrácet moc peněz, Sephora Vás nezklame.

Krémová barva na rty Velvet Matt, odstín 030 - Hazel- Rose Royce, Catrice
Matnou rtěnku v hnědo-červené jsem hledala poměrně dlouho, a když jsem si náhodně vyzkoušela v drogerii tuto krémovou barvu Velvet Matt od Catrice, zalíbila se mi tak moc, že jsem si ji hned pořídila. Obavy, aby rty příliš nevysušovala a nerozíjela se, byly naprosto zbytečné, po dobu nošení jsem žádné vysušení nezaznamenala, nerozpíjí se, nelepí a má rovněž super pigmentaci. Výdrž už je trochu menší (cca 3 hodiny), což bych ale vzhledem k ceně tolik neřešila.

 Expresní péče na vlasy Elseve Extraordinary Clay, L´ORÉAL Paris
Pokud bych měla vybrat jen jeden the best of product měsíce, jednoznačně by se jím stal  balzám Elseve Extraordinary Clay od L´ORÉAL Paris, hned  po prvním použití jsem totiž opravdu viděla rozdíl - za 1.) mokré vlasy se daly bez problémů rozčesat (což se v případě, kdy nepoužiji kondicionér vůbec říct nedá) + za 2.)vlasy byly po vysušení krásně jemné a lesklé, jako bych měla čerstvě nabarvené vlasy. PS: Toho oslnivého lesku si všimlo i okolí = důkaz, že se mi to opravdu "nezdálo".



Žádné komentáře

Okomentovat