H&M BEAUTY EDITION

čtvrtek 15. prosince 2016

Na úvod Vám musím říct, že jsem v minulosti byla vůči kosmetice z oděvních řetezců mírně nedůvěřivá a skeptická, pak jsem objevila řadu dekorativní kosmetiky  z Lindexu a úplnou náhodou jsem našla jednu z těch nejlepších a také nejlevnějších podkladových bází  Perfect skin Foundation,  vyhovuje mi  jak odstín (používám č. 3), ale i textura,  výdrž a střední krytí. To vše za příjemných 249,-Kč. 
Vloni o Vánocích jsem se pro změnu zamilovala do beauty "limitky" z H&M a to i díky své úžasné kamarádce Lucce, která aniž by tušila, že jsem po ní pokukovala, mi spoustu věcí nakoupila. A jak se zdá, i letos moje "love story" s H&M pokračuje, včera (když jsem úplnou náhodou rozklikla jejich webovky), jsem objevila dalších asi tisíc must-haves, které si myslím, že by mohly bavit i Vás, nebo třeba pod stromečkem Vaše maminky, kamarádky, sestry či babičky :-) 
Obaly u produktů vypadají moc hezky a luxusně,  na výběr máte u dekorativní řady z širokáé palety odstínů a  ceny jsou (narozdíl třeba od Sephory) nižší. Co se týče kvality, tak upřímně říkám, že jsem neodzkoušela všchno, ale co Vám mohu 100% doporučit: bronzery a oční stíny opravdu drží, s laky na nehty jsem byla spokojená, rtěnky jsou také v pořádku. Štetce na pudr, stíny jsou také ok. 
S make-upy, rozjasňovači a tělovou kosmetikou zatím zkušenosti nemám a budu objevovat a testovat až letos...:) A co mne tedy v H&M letos nejvíce zaujalo? 


Rozjasňovače


Kdy jindy než o Vánocích bychom měli opravdu zářit? Strobing mne asi jen tak nepřestane bavit ani přes rok, tak proč nezkusit třeba Tekutý rozjasňovač, nebo Zvýrazňovače v tyčince  v praktickém balení do  kabelky.  Let´s shine brighht like a diamonds:) 
  

Rtěnky


Rtěnky mi tak trochu svým obalem připomínají kolekci vytvořenou Victorií Beckham pro Esteé Lauder, ale nebojte, cenově to vychází v H&M rozhodně lépe. Odstínů máte na výběr opravdu hodně - od tmavě fialových, několik odstínů červené, růžových ale třeba i klasické nude. Já osobně se nemohu rozhodnout který odstín si pořídím  Firebrand nebo Heirloom? Či rovnou oba dva?

Laky na nehty


Pro laky na nehty mám menší obsesi (jak jinak si mám vysvětlit, že jsem jich doma minule napočítala přes 60?), a ikdyž jsem si sice dala předsevzetí, že si už žádný nekoupím,  pravděpodobně to asi stejně nedopadne :-) 
PS: Pokud si pořídíte nějaký třpytivý ostín, z vlastní zkušenosti dopředu radím, abyste si pořídila  dobrý odlakovač - ideálně s acetonem, jinak Vám ty třpytky s přehledem vydrží do příštích Vánoc :o)


Štětce na make-up, beauty-blendery


Ve včerejším článku jsem psala o tom jak je třeba udržovat všechny kosmetické pomůcky čisté a pokud si na Vánoce plánujete pořídit nové, nebo chcete obdarovat kamarádku (a na ty z MACu se Vaše peněženka úplně necítí), rozhodně doporučuji vyzkoušet H&M, jako jediné z těch levnějších mne nezklamaly, jelikož se s nimi dobře pracuje a co je důležité, štětce nepouští štětiny. Za zmínku rovněž stojí i desinfekční Čistič na štětce
PS: Pokud stále váháte, zda-li si máte pořídit beauty blender, jednoznačně říkám ANO! Než jsem ho vyzkoušela, tak jsem tvrdila, že mi štětec na make-up stačí, teď už si bez něj nedokážu představit život. Je jednoznačně  mým beauty objevem roku. 



Tělová kosmetika


Mne upřímně nadchla asi nejvíce. Od jisté doby totiž utrácím daleko více za pěstící kosmetiku, než za tu dekorativní (před deseti lety to bylo zcela obráceně, haha). A zcela určitě mám v plánu vyzkoušet řadu organickou řadu #HM Consciousprotože všechny produkty vypadají skvěle, nemůžu se dočkat až si k ním přičichnu!  (A taky se  skvěle budou vyjímat i na mém Instagramu..ehm:)) A navíc Tělový PeelingTělový krém a Pleťová maska se hodí vždycky. 
 Dále mne zaujala jejich  Micerální voda  a Sprej s mořskou vodou (aneb ať žijí beach-waves i v zimě!).

  
A jaké máte Vy zkušenosti s kosmetikou z řetězců?  

Foto:  http://www2.hm.com/cs_cz

Žádné komentáře

Okomentovat