AVON haul

sobota 28. ledna 2017

Moc Vás zdravím, doufám, že si naplno užíváte víkendu:) Předem se Vám omlouvám, ale hned na úvod chci začít s otázkou, která mne hodně moc zajímá - jak Vy v současnosti pohlížíte na kosmetiké značky jako je  Avon či Oriflame? Objednáváte si pravidelně jejich katalogové produkty?
Za sebe musím říct, že před 10-15 lety jsem si (spolu s maminkou, která byla Avon Lady) pravidelně objednávala velké množství výrobků (a naše koupelna vypadala jako malé výdejní místo), pak však postupem času Avon z mé koupelny a kosmetické taštičky úplně vymizel a zhruba před 2 lety jsem náhodně dostala jejich katalog a pár věcí jsem si objednala. Nyní, když někde objevím katalog, ráda se podívám a popř. prostřednictvím kamarádky či nějaké kolegyně objednám výrobky, které mne zaujaly. 
V současné době hodně používám jejich gelové laky na nehty, z dekorativní kosmetiky Sadu na úpravu obočí a bronzové perly (o té sadě na obočí jsem Vám psala minulý týden ve článku zde).

A protože se mi před Vánocemi dostal do rukou nový katalog a našla jsem v něm hned několik produktů, které moje prahnoucí materialistická dušička zhodnotila jako must have pieces, nezbývalo mi nic jiného, než si je objednat.  Jenomže to bych nesměla být já, abych v mezidobě na celou tu objednávku nezapomněla! Takže o to větší radost (a překvapení) jsem měla, když mi minulý týden kosmetika dorazila domů. (Jen tak mimochodem, taky se Vám to stává?:)  A protože už jsem všechny ty "kousky“ stačila otestovat, nastal čas se podělit o moje nadšení a první dojmy i s Vámi. Tak hurá do toho:)

Objednala jsem si Sypký fixační pudr Magix, na který jsem slyšela i četla spousty kladných recenzí a řeknu Vám, že si tleskám, jak dobře jsem udělala! Pro vysvětlení, s některými fixačními pudry je to vždycky tak trochu sázka do loterie, po nánosu Vám buď totálně změní odstín makeupu, anebo vypadáte jako moučný červ. To ale není případ tohoto produktu! Pudr je opravdu transparentní, můžete si být jisté, že nezmění barvu Vašeho makeupu (či tónu pleti), jeho konzistence je velmi jemná, dobře a snadno se nanáší a zanechává  na pleti dlouhohodinový matný finish. A abych nezapomněla, dá se použít i na pleť bez makeupu, pokud si třeba plánujete udělat nějaké super #nomakeup selfie. Shrnuto podtrženo, tohle se vážně moc, moc povedlo a já si při první příležitosti  objednám do zásoby ještě jeden!:) Cena tohoto produktu byla 279 Kč. 


Další produkt, který přibyl tento měsíc do mé kosmetické taštičky je Zklidňující tekutý korektor Avon True Colour. A ani ten mne nezklamal, protože mi sedí jak odstínově (mám odstín fair ), tak i svými schopnostmi. Teď ale pozor, aby nedošlo k nějakému omylu, já tento korektor používám výhradně k potlačení kruhů pod očima (které mám a budu mít, i kdybych prospala týden v kuse), nikoliv k maskování nedokonalostí (čti pupínků). Na pupínky jsou totiž daleko vhodnější tuhé korektory, anebo camouflage (skvělé Camouflage má značka Artdeco).Mno ale zpátky k tématu, další věc, kterou na tomto korektoru doceňuji je pohodlná aplikace, díky praktickému aplikátoru nanesete přímo na pleť a zapracujete pomocí beauty blenderu, nebo štětce na korektor. Cena byla okolo 90 Kč za balení 6 ml. 


Předposledním produktem je tato Mini houbička na makeup, kterou můžete (při troše dobré vůle) zaměnit s beauty-blenderem (BB). Tady v tomto případě bohužel kosa dopadla na kámen, protože dokud jsem neobjevila kouzlo pravého BB, byla jsem spokojená i s tím z H&M, avšak od té doby, co jsem pod vánočním stromečkem našla originální BB sadu (děkuji Ti, Ježíšku :-*), která obsahovala právě i mini houbičky na oční okolí, musím být spravedlivá. S pravým beauty blenderem tato houbička  nemá bohužel co do činění. Špatně se s ní pracuje, ačkoliv jsem houbu před použitím nejdříve navlhčila, tak mi stejně "vcucla" všechnu barvu dovnitř a bylo vymalováno. Velmi nízká výprodejová cena (do 40 Kč) mluví myslím za vše, takže další komentáře nejsou třeba. 

Protože jsem doslova posedlá péčí nejen o pleť, ale i krk a dekolt, nemohlo mne minout toto Zpevňující sérum na krk a dekolt s olivovým olejem z řady Planet Spa. Ačkoliv jsem na internetu hledala návod na použití, nikde jsem ho nenalezla. Pár informací na mě "vyskočilo" ze serveru krasa.cz, kde je uvedeno, že by se toto sérum mělo aplikovat 2-3x týdně a výsledkem by měla být sjednocená, zpevněná a vyhlazená pokožka v oblasti krku. Jak už jsem psala v recenzi u krému Slow-Age, myslím,  že tyto produkty jsou ideální a vhodné jako prevence pro věkovou kategorii 25+, kdy řešíme první vrásky a neočekáváme vyhlazení zpevnění hluboko-vrásčité pleti. Já jsem tedy s tímto výrobkem spokojená. Jediné s čím se úplně neztotožňuji je jeho použití 2-3x týdně, já ho používám zhruba 4-5x týdně, večer před aplikací krému. Cenu si přesně nepamatuji, ale na internetu se pohybuje okolo 129 Kč za 50 ml balení. 



1 komentář

  1. Ahoj ráda bych se stala AVON lady, dost dlouho totiž výrobky od této kosmetické značky nakupuji, takže jsem se rozhodla, že bych se v tomto směru měla posunout o kousek dál a zkusit věci od avonu i sama prodávat.

    OdpovědětVymazat