Sheet masky hot/ not ?

úterý 24. ledna 2017

Pěkné úterní odpoledne Vám všem, podlehly jste také mánii "plátýnkových" nebo chcete-li sheet masek? A vyzkoušeli jste někdy tu pravou korejskou nebo třeba tu "baleáckou" z dm? Je vůbec nějaký zásadní rozdíl mezi těmi "drogérkovými" a high-end značkami? Za uplynulý týden jsem odzkoušela pět různých masek (ufff...) v různých cenových kategoriích (od 30 do 150 Kč), abych Vám je nyní mohla podle svého nejlepšího vědomí a svědomí zrecenzovat. Takže se pusťme do toho  :-)  
Zobrazování obrázku IMG_20170124_164913_086.jpg

Jako první masku v pořadí jsem vyzkoušela hydratační Aqua Tuchmaske od značky Balea (prodává dm). Neříkám, že všechny produkty této značky patří mezi mé oblíbené, někdy je na nich lákavá jenom super cena, nicméně tato maska se fakt povedla a mohu Vám ji s naprostým klidem doporučit. Jak výrobce slibuje pleť osvěžuje, poměrně dobře hydratuje a rozzáří. Jedinou výhradu bych měla k době působení, kterou výrobce doporučuje pouhých 10min, vzhledem k tomu, že ty pravé korejské doporučují 20-30 min., nechávám tedy i Baleu působit pro ten wow&glow efekt okolo 20 min. Jinak je opravdu super a za opravdu málo peněz získáte hoodně muziky :-)

Druhá v pořadí je maska s výtažkem z lotusu Lotus face mask, Sephora (110 Kč), která by měla pleť hydratovat a potlačit známky stresu a napětí. Ačkoliv mám Sephoru opravdu moc ráda a dokázala bych tam nechat všechny peníze, budu spravedlivá. Maska bezesporu hydratuje, pleť vypadala po 20 min. svěže, stresu mne opravdu nezbavila J Nicméně ten samý efekt se dostavil i od masky od Balea, která stojí 3x méně. Opravdu žádný výrazný rozdíl jsem tam nenašla. Snad jediný rozdíl (kromě ceny) je, že Sephora má opravdu ultra jemné plátno - na které jsem četla i slyšela hodně negativních recenzí, mne samotné však nevadí, protože si myslím, že díky tenčí vrstvě účinné složky lépe pronikají do pokožky, narozdíl od těch drogérkových, kdy máte tak trochu kapesník na obličeji. Masku celkově nemůžu hodnotit negativně, nicméně vzhledem k její ceně jsem čekala víc "wow" efekt. 

Zobrazování obrázku IMG_20170124_165236_411.jpg

Dále jsem testovala Moisture Aqua Bomb značky Garnier s glycerinem, výtažkem z granátového jablka a kyselinou hyaluronovou. Výrobce slibuje superhydrataci a jedna maska by se měla rovnat ekvivalentu  týdenní aplikace hydratačního séra. Podle spotřebitelského testu také 54 žen (není uvedeno z kolika ?) uvedlo, že jejich pleť byla revitalizovaná a rehydratovaná. Gratuluji všem 54 šťastným ženám, já tento výsledek potvrdit za sebe nemohu a dovolím si ji označit jako nejhorší sheet masku ever!  Má takový ten typický (chemický) odér Garnier krémů, což mi dost vadí, dále aplikace je velmi obtížná, vůbec mi tvarem neseděla, otvory na oči a pusu jsou tak malé, že jsem za a) po dobu 15min. viděla stěží na půl oka a za b) pusu jsem musela více prostřihávat, abych neměla masku i na rtech. Po 15 min. (utrpení) jsem žádný výrazný efekt na své pleti nezaznamenala a navíc po odejmutí masky se pleť hrozně lepila, takže jsem nevklepávala zbytek masky do pleti, jak by se správně mělo, ale stahovala Jarishovým roztokem pryč. Na závěr musím říct, že Garnier je značka, které se v drogériích vyhýbám obloukem a po této masce jsem se utvrdila opět v to, že dělám dobře. Za mě rozhodně nebrat. Cena byla okolo 50 Kč.

Zobrazování obrázku IMG_20170124_165057_659.jpg

Můj největší oblíbenec je (možná překvapivě) jedna z nejlevnějších masek, kterou v drogeriích můžete sehnat a je to Hydro-Booster od Rival de Loop. Obsahuje kyselinu hyaluronovou, která je známá svou schopností na sebe vázat molekuly vody a také aloe-vera, ta zároveň pleť zklidňuje a podporuje regeneraci. Výsledky po 20 minutách (opět výrobce doporučuje 8-10 min. působení) jsou obdobné jako jsem Vám psala od značky Balea, pleť je krásně hydratovaná, hebká a co je pro mne důležité, kamarádí se i s mojí náročnou (čti citlivou) pletí. Parfemace ubrousku není nijak výrazná. Když bych si měla vybrat mezi touto a maskou od Balea, tak si ale vybírám tuto Rival de Loop, protože mi příjde o maličko lepší. Cena je do 30Kč a je k dostání v drogeriích Rossmann. 

Pokud čas od času toužíte dopřát pleti trochu luxusu, vyzkoušejte masky značky MITOMO, já jsem měla tuto Masku se šnečím extraktem a EGF faktorem  přibalenou v zimním Beauty boxu od Marie Claire a s její aplikací jsem dost čekala na nějakou special událost (která je v nedohlednu), takže jsem ji otestovala nyní. Na zadním obalu se můžete dočíst, že šnečí extrakt obsahuje přírodní složky, které zlepšují a obnovují pokožku a epidermální růstový faktor (EGF) přispívá k obnovení poškozených buněk a vývoji nových. Doporučená doba působení je 20-30 minut. Aplikace je super, daleko lépe se přizpůsobuje tvaru obličeje a po 30 minutách má pleť byla neuvěřitelně jemná dotek a zároveň hezky vypnutá a projasněná, až mi bylo líto, že je neděle a skoro nikdo mě neuvidí. Jediné, co by Vás od tohoto produktu mohlo odradit je poměrně vyšší cena – okolo 150 Kč, k dostání je výhradně v parfumeriích Douglas.

Zobrazování obrázku IMG_20170124_165010_304.jpg

Žádné komentáře

Okomentovat