BEAUTY OBLÍBENCI BŘEZEN

středa 12. dubna 2017

Pěkný středeční večer, řeknu vám hned na úvod, že už jsem ani nedoufala, že se mi povede článek o březnových oblíbencích v tomto měsíci dokončit - pracovní povinnosti a shon vzaly za své a když už jsem si našla chvilku volného času, tak zase pro změnu začal stávkoval můj foťák. Včera se mi ho ale opět podařilo zprovoznit (čti nabít :D ), takže jsem fakt ráda, že vám s velkou slávou skoro v půlce dubna mohu konečně ukázat všechny produkty, bez kterých jsem v březnu nedala ani ránu a rozhodně stojí za povšimnutí. Je jich  tentokrát dokonce o trochu více než bývá zvykem, tak už vás dále nebudu zdržovat a půjdeme se na ně podívat, co říkáte? 

Hurá, hurá ! Konečně jsem objevila super hydratační krém za rozumnou cenu ( a výkonem srovnatelný např. s Embryolisse) - a je jím 24 hrs Light Moisturising Balancing Cream značky Mixa, který se prodává hned v několika provedeních, záleží tedy čistě na vás a vašem výběru podle typu pleti. Já jsem si koupila ten s 6% obsahem glycerinu, mědi a matujícícho pudru pro normální/smíšenou pleť a již nyní,  po pár použitích musím říct, že jsem hodně spokojená!  Dobře hydratuje, neucpává póry a pleť se během dne po jeho nanesení neleskne. Další dobrou zprávou je, že je vhodný jak na den, tak i na noc (ideální třeba na cesty, kdy s sebou nechcete brát půl koupelny).  PS:  A v tenké vrstvě vám může posloužit i jako hydratační maska !  

Až na konci zimy jsem objevila Cold cream od Mixy, hutnější texturou mi připomíná vazelínu z lékárny a dá se tedy předem logicky očekávat, že se bude o trochu hůře vstřebávat, což se mi potvrdilo - na úplné vstřebání si chvíli počkáte, nicméně opravdu se v tomto případě počkat vyplácí, protože Cold cream vám pokožku rukou nejen že pořádně vyživí, ale díky svým voděodolným schopnostem na ní vytvoří ochranný film, který vydrží až cca 3 umytí, takže ve finále čas ještě ušetříte, protože se nemusíte krémovat x-krát denně. Skvěle funguje i v silnější vrstvě jako zábal do rukavic, nebo na ztvrdlé, popraskané paty. 
your image
Sláva navěky tomu, kdo vymyslel suchý šampón! Pro moje rychle se mastící vlasy je tento přípravek doslova darem z nebes - bez jeho existence bych si totiž mohla vlasy mýt klidně i 2x denně. Díky Suchému šampónu zn. Toni&Guy to ale naštěstí nehrozí, protože umí intervaly v mytí o dost prodloužit tím, že z vlasů dokonale absorbuje všechnu mastnotu, dodá jim skvělý (nebojím se říct dvojnásobný) objem a hlavně jako jeden z mála nepřekonatelně krásně voní - pár lidí se mě už po jeho použití dokonce ptalo, jestli mám nový parfém! Jediná věc, která by vás od něj mohla odradit je upřímně cena, nicméně v poměru výkon/ kvalita / výdrž je řekněme ta cena snesitelná o něco více:-)
PS: A pokud vás cena okolo 300 Kč za 250 ml balení stále odrazuje, zkuste mini verzi o obsahu 100 ml, která je cenově daleko příjemnější (cca 80 Kč)

Nakonec jsem i já podlehla cushion (čti kušón) mánii a pořídila jsem si tekutý make up Nude Magique Cushion od zn. L´oréal. A musím Vám říct, že mne nejvíce překvapil svou multifunkčností a praktičností, hodí se přesně na dny, kdy chci docílit no-make up efektu, ale i třeba do kabelky na menší "opravy" během dne či na party. Plusové body navíc u mne získal za praktické balení se zrcátkem a labutěnkou, které se vejde snad i do té nejmenší kabelky na světě. Pozn. Hodně krémová textura tohoto make-upu se podle mého názoru hodí lépe pro normální/suchou pleť, u smíšené/mastné pleti bych ho jako podklad spíše moc nedoporučovala.

your image
Nude - nebo chcete-li tělová barva mne na rtech nikdy neomrzí a i když mám podobných odstínů lesků i rtěnek ve své kosmetické sbírce desítky, minulý měsíc jsem si k nim ještě musela pořídit rtěnku z kolekce Lasting nude collection lipsticks by Kate od Rimmel v odst. 42, který je tónovaný lehce do broskvové. Rtěnka má krémové složení (a hrozně moc mi připomíná creamsheen řadu od M.A.C), naprosto skvělou pigmentaci s navíc velmi jemnou/ nevtíravou parfemací a poměrně slušnou výdrží (počítejte, že vydrží cca 2-3 hodiny, nebo do té doby, než se pořádně najíte/ napijete). Co víc si člověk může ani ne za 150 Kč přát?  Asi už jen balzám na rty! Ten jsem si pořídila od stejné značky, protože mne přímo nadchnul pro naprosto skvělé vyživující a hydratační schopnosti (na moje rozpraskané rty fungoval daleko lépe než např. super-drahé balzámy EOS). A jeden tip na závěr, když ho nanesete na jakoukoliv rtěnku, nahradí vám i lesk na rty! :) 
  
your image
A jaké produkty jste si v březnu oblíbily Vy? :)

1 komentář

  1. Toni je super, ale ta cena no. :/
    Upřímně už ani nevím, co jsem si v březnu oblíbila, protože to je pro mě dávná historie. :D
    Super článek! :) <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat