PODLE PLÁNU ...

pondělí 26. června 2017

Přeji vám krásné pondělní ráno! Asi se možná divíte tomu, že dnešní post je ne - kosmetický. Proč zrovna organizace? Pokusím se vám to hned objasnit :-) Pokud jde o práci, jsem velmi organizovaný a disciplinovaný člověk, který má rád režim, co se týče však mého blogu, zjistila jsem za 3/4 roku, co se blogování věnuji, že jsem jaksi organizovaně nezorganizovatelná :) A z tohoto důvodu jsem se rozhodla vznést do mého on - line světa (víc než) trochu režimu, protože naplánovat si 3 - 4 články týdně je sice krásná věc, nicméně času a prostoru proto, aby mohly vzniknout (nejedná se totiž jen o psaní, ale i focení a následnou editaci fotek) už prostě jaksi během týdne tolik nezbývá. O víkendech se pak (marně) snažím dohánět vše, co se dá a většinou to končí tak, že z plánovaných x článků , které chci napsat na příští týden dokončím sotva 1 a motám se dokola v začarovaném kruhu.


A právě tuto organizaci - neorganizaci bych ráda  od nynějška změnila! Takže vám bohužel neslíbím 4 nové články týdně (i když bych ráda, protože blogování je činnost, která mne nesmírně baví), ale pouze 2, které budou publikovány vždy v ranních hodinách každé úterý a pátek. Dvakrát do měsíce navíc přidám článek v neděli večer, co na to říkáte? Rubriky, na které jste zvyklí (oblíbenci,, goodbyes, recenze či novinky) pořád zůstávají, ale máte - li nějaké tipy či přání, co byste se u mě na blogu rádi dozvěděli či co vám zde chybí, neváhejte a napište mi :) Budu vděčná za jakýkoliv podnět, připomínku či feedback z vaší strany.

Mějte se hezky a zítra "podle plánu" tady na viděnou :) 

Žádné komentáře

Okomentovat