OH, MASCARAS ...

sobota 12. listopadu 2016

Neznám rozšířenější a používanější produkt v kosmetickém průmyslu než kterým je právě řasenka (ano, ještě spolu se rtěnkou). Alespoň jednou v životě ji vyzkoušela snad každá holka a zcela určitě nejméně jednu ve své kosmetické taštičce najde každá z nás. Sama ale ze zkušeností  vím, že najít opravdu kvalitní řasenku a vlastně se vůbec zorientovat v  nabídce není nijak jednoduché-  každý výrobce jich má ve svém portfoliu desítky a z reklamních billboardů se na nás denně dívají modelky s nádherně dlouhými tvarovanými (a jen to přiznejme, mnohdy umělými) řasami, snažíc se nás přesvědčit, že takto budeme vypadat i my po použití daného produktu. V mnoha případech je to bohužel  omyl (plus dobrá práce grafika) a my bychom si v prvé řadě měli před koupí ujasnit, co skutečně od řasenky očekáváme. Jaký typ kartáčku Vám nejvíce vyhovuje? (Pokud jste zvyklá na klasický rovný kartáček, tak z ohýbacích silikonových asi moc jásat nebudete), zda-li chcete řasy prodloužit či zahustit? Nebo obojí? Dále pak textura - v případě, že se rozhodnete pro řasenku voděodolnou, nezapomeňte, že k ní budete potřebovat speciální olejový odličovač, abyste jí večer zvládla odlíčit. 
A pokud se nyní právě poohlížíte po nové řasence - jistě asi víte, že z hygienických důvodů byste ji měla pravidelně každé tři až čtyři měsíce vyměnit, protože řasenka vysychá díky vzduchu, který se s každým otevíráním řasenky dostává dovnitř a množí se v ní bakterie, které Vám mohou způsobit třeba zánět.
 "Svatou" trojici mých nej řasenek na které nedám dopustit a rozhodně stojí za vyzkoušení, najdete v dnešním článku a také mini-návod jak v případě snadno &rychle prodloužit jejich jepičí život.

Lash Sensational Waterproof, Maybelline


Svou první voděodolnou řasenku jsem si koupila teprve loni v zimě, kdy jsem začala chodit na hot-yogu  a nechtěla jsem se zdržovat odličováním očních partií před lekcí. A hned napoprvé jsem se trefila, protože Lash-Sensational do puntíku naplnila má očekávání, má super kartáček, který řasy krásně natočí (není vůbec potřeba použít kleštičky na řasy), dobře řasy i obarví (dokonce bych řekla, že když byla nová, tak černá byla až moc černá), neopadává a co je hlavní, opravdu zvládne  "ustát" 90min lekci jógy - při teplotě okolo 42 stupnů Celsia a vlhkosti v místnosti okolo 80%(někdy i více). Cena byla okolo 200Kč a vzhledem k tomu, že jsem s ní byla strašně moc spokojená jsem si během chvíle pořizovala i tu klasickou ne-voděodolnou verzi. 

Better than sex mascara, Too Faced Million Volume Lashes, L´oréal


Uřímně a veřejně přiznávám, že úplně nejméně ze všeho se mi chtějí utrácet peníze za drahé řasenky vzhledem k jejich super krátké životnosti. Ale po zkušenosech s Better than sex od Too Faced, jsem toho názoru, že pokud byste si měla pořídit jen jednu dražší řasenku, kupte si právě tuto. Přečela jsem si o ní hodně recenzí a když jsem ji následně v mini verzi objevila v Sephoře u pokladen, tak jsem prostě neodolala. (V období single se navíc řasenka s tak příznačným jménem v kosmetické tašce prostě hodí že?) 
A povím Vám, že mne nadchla do té míry, že jsem ji asi měsíc v kuse byla opravdu na 100% věrná a ani mne nenapadlo sáhnout po jiné. Byť jsem si koupila mini-verzi, tak oceňuji kartáček, kerý řasy krásně jednu po druhé obarví a tvaruje (za celou dobu používání se mi nestalo, že bych měla slepené řasy) Na denní líčení mi bohatě stačila jedna vrstva, pokud máte ráda výraznější řasy, doporučuji dvě. Výdrž této miniaturky byla asi 1.5 měsíce a vzhledem k tomu, že se pak ještě stejná miniatura objevila i v podzimní edici Beauty-Boxu Marie Claire, tak  ještě stále nemám klasickou velikost, nicméně je na mém beauty wish-listu pro rok 2017. 

Million Volume Lashes, L´oréal


K řasence Milion Volume lashes se vracím s přestávkami asi už sedm let. Pamatuji si, že vůbec poprvé jsem ji používala na střední škole a vždycky když bezradně hledám novou řasenku nakonec skončím u oddílu L´Oreal. Na rovinu, řasy jako vyobrazují vizuály na reklamních materiálech mi nikdy nevykouzlila (asi i proto, že ty Eviny jsou na obrázcích umělé?), nicméně poradí si obstojně i s těmi přírodními řasami, kartáček je tak akorát hustý, dobře díky němu řasy obalí barvou a dodá objem. Co bych dále vyzvihla je fakt, že jako jedna z mála poměrně dlouho drží a nevysychá PS:  Ještě navíc pro mne má strašně příjemnou specifickou vůni. Cena je okolo 299CZK. 


V případě, že Vás zaskočí (v situaci kdy se to nejméně hodí) vysychající řasenka, tady jsou dvě super- rychlé řešení - ponořte řasenku do horké vody na cca 2-3min, nebo do lahvičky nakapejte pár kapek očních kapek (např .Ophtalmo-Septonex), nebo borovou vodu a lahvičku následně uzavřete a důkladně protřepejte. Garantuji Vám, že řasenka bude skoro jako nová!:) PS: U očních kapek i borové vody si před jejich použitím zkontrolujte jejich datum spotřeby, Ophtalmo-Septonex byste měla spotřebovat do měsíce od otevření.

Žádné komentáře

Okomentovat